ՀՈԳԵՒՈՐ ՏԷՐԸ ԱԹԷՆՔԻ ՄԷՋ ԲԱՑՈՒՄԸ ԿԸ ԿԱՏԱՐԷ ՄԱՅԻՍԵԱՆ ՋԵՐՄԵՌԱՆԴԱԿԱՆ ԱՄՍՈՒԱՆ

Armenian/Arabic
Ամենապատիւ եւ Գերերջանիկ Տանն Կիլիկիոյ Կաթողիկէ Հայոց Ռաֆայէլ Պետրոս ԻԱ. Կաթողիկոս Պատրիարքը բացումը կատարեց Մայիսեան Ջերմեռանդական ամսուան, Աթէնքի Գոգինիոյ «Մանուկ Յիսուսի Սրբուհի Թերեզայի» եկեղեցւոյ մէջ, որ 1925-էն ի վեր՝ առաջին հայ կաթողիկէ եկեղեցին է, նուիրուած Մանուկ Յիսուսի Սրբուհի Թերեզային:
Ջերմեռանդութեան աղօթքին Հոգեւոր Տիրոջ հետ իրենց մասնակցութիւնը բերին՝ Բերիոյ Հայ Կաթողիկէ թեմի առաջնորդ Արհի. Հայր Պետրոս Արք. Միրիաթեան, Յունաստանի մօտ Առաքելական Նուիրակ՝ Ժան Ռոմէօ Փաուլոսքի առաջնորդը, Աթէնքի Հայ Կաթողիկէներու Առաքելական Կառավարիչ՝ Գերապայծառ Յովսէփ Թ.Ծ.Վ. Պեզեզեան եւ խումբ մը քահանաներ ու բազմաթիւ հաւատացեալներ:
Աղօթքը մեկնարկեց՝ Գերյ. Յովսէփ Ծ.Վ. Պեզեզեանի ողջոյնի խօսքով, որուն մէջ ան լայնօրէն անդրադարձաւ եկեղեցւոյ հիմնադրութեան պատմութեան, որ տեղի ունեցաւ այն տարին երբ Սրբազան Քահանայապետը հռչակեց Մանուկ Յիսուսի Սրբուհի Թերեզայի սրբադասումը, նշելով որ եկեղեցւոյ իւրաքանչիւր սրբանկար ունի իր գեղագիտական ու հոգեւոր պատմութիւնը: Ան նաեւ նկատել տուաւ, որ եկեղեցին ենթարկուած է վերանորոգման զանազան աշխատանքներու, ի ծառայութիւն հաւատացեալ ժողովուրդին:
Այնուհետեւ, Տիրամօր նուիրուած ջերմեռանդական յատուկ աղօթքներ ու ընթերցումներ կատարուեցան:
Աղօթքի աւարտին, Ամենապատիւ Կաթողիկոս Պատրիարքը խորանին վրայ զետեղեց Սրբուհի Թերեզայի ծնողքի մասունքները, որոնք յատուկ կերպով նուիրուած են Հայ Կաթողիկէ Եկեղեցւոյ: Ապա ողջոյնի խօսք մը ուղղեց մարեմասէր հաւատացեալ ժողովուրդին, խնդրելով որ Տիրամայրը մեզ շնորհէ ներքին խաղաղութիւն մը, որպէսզի վերանորոգուինք: Հոգեւոր Տէրը նաեւ գովաբանեց Մանուկ Յիսուսի Սրբուհի Թերեզայի կեանքն ու ուղին, որպէս առաքելագործ միսիոնարներու պահպանող սուրբը, կոչ ուղղելով իւրաքանչիւրին՝ առաքեալ մը դառնալու իր կեանքին մէջ եւ Սուրբ Աւետարանը քարոզելու:
Սուրբ արարողութենէն ետք, Ամենապատիւ Հոգեւոր Տէրը բացումը կատարեց «Զոհրապեան» նոր սրահին, աղօթքներ եւ շարականներ բարձրացնելով առ ամենակալ Աստուած:
إفتتح كاثوليكوس بيت كيليكيا للأرمن الكاثوليك البطريرك روفائيل بيدروس الحادي والعشرون ميناسيان، الشهر المريمي في كنيسة القديسة تريزيا الطفل يسوع في نيقيا- أثينا والكائنة تحديدا في حي Kokinia-بيريا، وهي أول كنيسة في العالم للأرمن الكاثوليك المكرسة على اسم القديسة تريزيا الطفل يسوع منذ العام ١٩٢٥.
شارك غبطته في الصلاة، رئيس أساقفة أبرشية حلب للأرمن الكاثوليك المطران بطرس مراياتي، السفير البابوي في اليونان المطران جان رومايو باولوسكي، المدبر الرسولي للكنيسة الأرمنية الكاثوليكية في اليونان الإكسرخوس جوزيف بيزازيان، وٱباء كهنة بحضور جمهور من المؤمنين.
استهلت الصلاة بكلمة للإكسرخوس جوزيف بيزازيان رحب فيها بغبطته والوفد المرافق مقدما شرحا مستفيضا عن تاريخ الكنيسة التي تم تكريسها في السنة نفسها التي تم فيها إعلان قداسة القديسة تريزيا الطفل يسوع، مشيرا إلى أن كل أيقونة من أيقونات الكنيسة لها قصة جمالية ورونقا روحيا. لافتا إلى أن الكنيسة قد خضعت إلى عدة مشاريع ترميمية لتخدم الشعب المؤمن.
تخللت صلاة افتتاح الشهر المريمي صلوات وقراءات خاصة تكرم أمنا العذراء مريم.
في ختام الصلاة، وضع غبطته ذخائر أهل القديسة تريزيا على المذبح، والتي تم تقديمها خصيصا إلى الكنيسة الأرمنية الكاثوليكية.
بعدئذ، ألقى غبطته كلمة قال فيها :بهذه الزيارة الرعوية، التي نعتبرها حجًّا، نبتهل لوجودنا في مهد الإنسانية والحضارة القديمة وبلد الرسالة، اليونان.
بفضل النعمة الإلهية، حجّنا هذا يتزامن مع بداية الشهر المريمي المبارك، حيث نصلّي الوردية.
بمبادرة من بطريركية الأرمن الكاثوليك، بدأت الرسالة الرعوية في اليونان، بفضل جهود خادم الله المثلث الرحمات الأب كوريغ زوهرابيان والمحيطين به من الكهنة المكرّسين.
في 21 كانون الأول 1925، وبعد معاينة الرسالة الرعوية واسعة النطاق في اليونان، قد عيّن الكرسي الرّسولي بمرسوم بابوي الأب كوريغ مدبّراً رسولياً للأرمن الكاثوليك في اليونان.
كمدبّر رسولي استهلّ الأب كوريغ مهامه بتشييد أول كنيسة في قوكينيا، وتكريسها للقديسة تريزا، مع إقامة مدرسة أرمنية في جوارها.
وهكذا، ليس بالصدفة، أنّنا مجتمعون هنا بقلب واحد ونقيم الصلاة للقديسة تريزا الطفل يسوع، المُعلنة كمعلّم الكنيسة الجامعة، والمكرّسة بإسمها هذه الكنيسة.
إنّ هذه المعلّمة القديسة، شفيعة المرسلين في الكنيسة، نعهد إليها بإستمرار أبرشية الأرمن الكاثوليك وأبنائها المؤمنين والمؤمنات في اليونان.
تعلّمنا الكنيسة الأم بأنّ كل إنسان معمّد يصبح رسولاً يشهد للمسيح. إنّ لقب “المسيحي” هو فخر لنا جميعاً، ولكن يا اخوتي وأخواتي الأحباء، من المفترض على كلّ مسيحي أن يتحمّل المسؤولية أمام الله والناس جميعاً.
بحسب تقليد الكنيسة الأرمنية، حين يُعمّد الطفل ويُبارك بالميرون المقدّس، يحمل الى الأبد شعار الصليب المسيحي، ويتحوّل الى رسول ومبشّر لكلامه الخلاصيّ.
وبالتالي، بشفاعة القديسة تريزا، صلاتنا ودعائنا الأبوي هو أن تعيشوا رسالتكم المسيحية وتشهدوا للمسيح بحياتكم الكريمة.
اليوم نرفع معكم صلاة الوردية الفائقة الجمال والرونق، ونطلب من السّيدة العذراء، والتي أعلنها يسوع المسيح بكامل إرادته من فوق الصليب كوالدة البشرية الجمعاء، أن تمدّ لنا القوة بالإيمان وأن تجمعنا دائماً بإبنها الوحيد.
يا اخوتي واخواتي الأحباء، نطالبكم أن تقوموا بصلاة الوردية في هذه الأيام من الشهر المريمي، وتحفظوا علاقتكم بالدّعاء من الله، لأنه السبيل الأقصر والآمن للوصول الى ربنا وسيدنا يسوع المسيح.
بعد الصلاة، إفتتح غبطته قاعة المطران زوهرابيان على وقع إنشاد التراتيل والصلوات.